תקלה עולמית בוואטסאפ : מפה עולמית של הקורונה - JHaringan : גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות.

מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from www.systematics.co.il
עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקל×
תקל×" עולמית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 from a7.org
מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות .

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות.

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .

גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. מפ×
מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan from www.systematics.co.il
גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.

גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית בוואטסאפ : מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan : גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק.